Vagabondy różne worki

List autostopowicza

Sposobów na podróżowanie jest wiele. Ja wybrałam na początek taki, ale sama jestem ciekawa, w która stronę będą moje podróże ewoluować i gdzie pojawię się za czas jakiś. Mam w głowie coraz więcej pomysłów, które narodziły się dzięki mojemu doświadczeniu, które zbieram tutaj, na miejscu. Pierwotny plan, który nakreśliłam jeszcze w Polsce, zaczyna przybierać jednak  zupełnie inną formę. Myślę, że ważne jest, aby w trakcie podróżowania, być bardzo elastycznym i otwartym na to, co się pojawia na naszej drodze.

Dowiedziałam się ostatnio, ze jeżeli ktoś chce zwiedzić na przykład Chiny autostopem, warto, aby miał przy sobie tak zwany „list autostopowicza” napisany po chińsku. Z informacjami skąd przebywa, co robi w Chinach i dokąd chce dojechać. Ponieważ  bardzo mało osób mówi w Chinach po angielsku, okazać się to możne bardzo przydatnym narzędziem w podróżowaniu.

Tekst: Magdalena Vagabonda

https://www.facebook.com/MagdalenaVagabonda/

Skomentuj

