Vagabondowe początki

Oto jestem

Oto jestem w Polsce. Bez większych przygód trafiłam wczoraj do domu. Venezia-Berlin-Poznań.

Ogłoszenie wynajmu mieszkania wisi już w internecie. Rozważam współpracę z zaufanym pośrednikiem nieruchomości, który, jeśli przydarzy mi się znowu podobna sytuacja z mieszkaniem, zajmie się wszystkim tu, na miejscu, dzięki czemu ja spokojnie będę mogła dalej podróżować. Żal mi jednak trochę tego, że musiałam wszystko zostawić…

Teraz zgłębiam tajniki języka włoskiego, bo ciągle brakowało mi na to czasu na agroturystyce. Szlifuję swój angielski.  Chcę konstruktywnie wykorzystać ten czas, tutaj na miejscu. Może znajdę jakąś dorywczą pracę w okresie świątecznej gorączki?

Mam nadzieję, że wszystko dobrze mi się ułoży i za chwilę znowu będę we Włoszech. Magdalena Wolontariuszka i Magdalena Vagabonda.

Tekst: Magdalena Vagabonda

Skomentuj

