Vagabondowe początki

Magdalena Vagabonda na facebook’u

Oto jest! Magdalena Vagabonda i mój profil vagabondowo-podróżniczo-wolontariacki na facebooku!
Magdalena Vagabonda

Znajdziecie tu moje najnowsze posty z bloga lifeinprogress528 oraz dużo, dużo zdjęć Magdaleny Vagabondy, bo doszły do mnie słuchy, że na blogu  umieszczam ich mało. Jest mało, zgadzam się. Podróżuję bez laptopa i głównie korzystam z telefonu. Niestety, kiedy próbuję ładować z telefonu zdjęcia na blog, ciągle mnie wyrzuca ze strony…  Dobre Duszyczki, ku mej wielkiej radości, obiecały mi pożyczyć tablet na kolejne moje wojaże, więc to ułatwi mi dzielenie się z Wami moimi doświadczeniami wszelakimi

Magdalena Vagabonda dziękuje tym, którzy angażują się w czytanie  bloga, pozostawiają tutaj lajki i komentarze.

Wiem, że moi czytelnicy znajdują się nie tylko w Polsce, ale i w Portugalii, Norwegii, Austrii, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Niezmiernie mnie to cieszy.

Magdalena Vagabonda dostaje też dużo maili od Was.

Pytacie o wolontariat, szukacie rady, chcecie wiedzieć, jak wyjść ze strefy komfortu i ruszyć przed siebie, tak, jak ja to zrobiłam. Cieszę się, że mogę pomóc i mam nadzieję, że  odważycie się  zrobić ten pierwszy krok.   Widzę, że ciągle blokuje Was lęk, obawa i strach przed zmianą. Moje porady znajdziecie w zakałdace FQA.

Puścicie to co Wam nie służy!

Ja za chwilę wylatuję, mogę odliczać już dni. I pewnie będę trochę spanikowana przed wylotem, ale wiem, że warto, bo to co zadzieje się po moim przylocie do Włoch, będzie dla mnie magicznym czasem.

Zapraszam do mojego świata, bo podróżowanie niejedno ma imię.

Tekst: Magdalena Vagabonda

Skomentuj

