Vagabonda filozoficznie

„stay focussed”

Umieszczam ten link na blogu, ponieważ uważam, że warto nad tym w końcu porządnie się zastanowić. Chyba dużo ludzi nad tym tematem się nie pochyla i być może dlatego tyle wśród nas frustratów i zestresowanych osób. Czasem żałuję, że nikt, kiedy byłam na przykład w liceum, nie rozmawiał ze mną na temat mojej przyszłości, nie dopytywał kim chciałabym zostać, co robić w życiu, jak wyobrażam sobie moje życie za lat 10. Może teraz są takie pogadanki w szkołach, nie wiem…  W każdym razie… Moją pierwszą pracę zdobyłam przez przypadek. Nie była to żadna przemyślana decyzja, a jednak mój niestety-korporacyjny wybór bardzo wpłynął na kolejne lata mojego życia. W końcu, 4 lata później, będąc takim właśnie zestresowanym i sfrustrowanym człowiekiem,  zaczęłam szukać odpowiedzi na powyższe pytania. Zastanawiać się, co jest moją pasją, jakie wartości są dla mnie ważne i powoli zaczął pojawiać się w mojej głowie obraz mojego życia. Klaruje się  on oczywiście cały czas, cały czas tam rysuję i wstawiam różne kolory, ale tym razem przynajmniej wiem, w którą iść stronę i na jakie drogowskazy patrzeć.

Lubię czasem posłuchać  motywacyjnych wykładów czy filmów, aby nie stracić mojego celu z widoku.

 

 

 

Tekst: Magdalena Vagabonda

Skomentuj

