Vagabondowe przemyślenia o wolontariacie

Pozostało… 7 dni…

7 dni i mnóstwo rzeczy do zrobienia przed moim wyjazdem:

  • ubezpieczyć mieszkanie na 2016 rok,
  • ubezpieczyć siebie na wypadek śmierci i nieszczęśliwego wypadku. Niestety, konsultantka pewnej dużej firmy ubezpieczeniowej, nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie, ile (mniej więcej oczywiście) kosztowałby transport moich zwłok z Włoch do Polski, a to przecież ważna informacja jest. Od niej zależy suma ubezpieczenia na jaką wykupię polisę,
  • podzwonić po Urzędach i upewnić się w jakiej wysokości mam zapłacić podatki za mieszkanie i garaż za 2016 i czy przypadkiem po raz enty nie zmieniono numerów rachunków, na które te pieniądze mam przelać- odhaczone!,
  • umówić się do: fryzjera, kosmetyczki i dentysty- odhaczone!,
  • kupić książkę pod tytułem: „Tak miało być” W. Dyera, autora książek motywacyjnych. Uwielbiam czytać tego typu książki, bo zawsze dają mi kopa i zagrzewają do działania. Potrzebuje tego zwłaszcza teraz, kiedy muszę się przegrupować i zmobilizować do zmian. Tego autora jeszcze nie znam. Podobno jego pierwsza książka rozeszła się w 35 milionach egzemplarzach i jest jedną z najlepiej sprzedających się pozycji wszech czasów- zamówiona do odbioru za 2 dni. Swoją drogą „tak miało być!” to teraz moje hasło… Ciągle to powtarzam.

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/254816/tak-mialo-byc

  • oddać zimową kurtkę do czyszczenia-pogoda w Marche na styczeń i luty nie jest obiecująca, kurtka może się przydać nie raz,
  • zorganizować zastępczy plecak na wypadek, gdybym nie zmieściła wszystkiego w tym, który dostałam w prezencie- w toku!,
  • odprawić się online na samolot-możliwe od jutra,
  • kupić małe plastikowe buteleczki do kosmetyków. Tym razem biorę kosmetyki na 2-3 tygodnie, resztę kupię na miejscu -odhaczone!,
  • znaleźć pen drivea, na którego będę zgrywać dużo zdjęć, które pstrykać będę na lewo i na prawo w trakcie mojego „vagabondowania”,
  • gdzie jest mój śpiwór???
  • macie inne jakieś pomysły? Coś pominęłam?

ufff….

1315

Tekst: MagdalenaVagabonda

Skomentuj

