Vagabonda w mediach

Media o mnie

Wizyta w czerwcu 2016 w poznańskim Radio Merkury w audycji „Rozmowy po zachodzie”, prowadzonej przez Rafała Regulskiego. Opowiadałam o moich doświadczeniach w pracy dla korporacji, radziłam na co zwrócić uwagę przy szukaniu wolontariatów i wspomniałam krótko o moich planach na przyszłość.

1

W styczniu 2017 roku można mnie było usłyszeć we wrocławskiej radiostacji Radio Ram, która nadaje w dobrym tonie. W audycji prowadzonej przez Pana Jana Pelczara, skupiłam się na podróżach, zwiedzaniu ciekawych miast i miejsc. Czyli na tym wszystkim co jest na wyciągnięcie ręki, kiedy wybieramy wolontariat, jako formę spędzania wolnego czasu.

images

Natomiast przebywając na wolontariacie w Portugalii, połączyłam się przez Skypea z Mikołajem, który prowadzi bloga Życie w podróży i któremu udzieliłam wywiadu, opowiadając moją historię nowego życia po pracy w korporacji, o wdzięczności jaką odczuwam każdego dnia będąc na wolontariacie i o wyzwaniach życia w większej, wolontariackiej społeczności. Wywiad w formie podcastu odsłuchacie tutaj.

Tekst: Magdalena Vagabonda

Skomentuj

