Vagabondowe fragmenty książki

Historia vagabondowej książki.

A w tle, po cichu, pisana jest książka…

 

Kiedy zaczęłam spisywać pierwsze kartki tej książki, robiłam to w sposób organiczny, nieregularny, pisząc to, co w danym momencie rezonowało ze mną najbardziej. Pisałam częściej, pisałam rzadziej, czasem pisałam na bieżąco, czasem po upływie jakiegoś czasu. Bez większego jednak planu, zarysu i ostatecznej wizji książki. Dlaczego? Ponieważ wszystko co tutaj przeczytacie, wypłynęło z mojego życia i tego co w nim doświadczyłam. A ponieważ nie wiedziałam, jak to życie się ułoży, w którą stronę pójdę, kogo w tym życiu spotkam, kto zostanie moim przyjacielem, kto mnie zainspiruje, a kto po drodze mnie zrani, książka ta powstawała właśnie w taki sposób. Chaotyczny.

Niemniej jednak, książkę uważam za źródło ciekawych przemyśleń, inspiracji i spostrzeżeń, dlatego cieszę się,  że trzymasz ją w ręce  i mam nadzieję,  że przeczytasz ją do końca.

Aby bardziej zrozumieć, co dziać się będzie na następnych stronach książki, wspomnę tylko, że postanowiłam zacząć pisać, kiedy zostałam niespodziewanie zwolniona z pracy w banku. Uznałam wtedy, że oto przede mną pojawiła się szansa na wyjście z mojej strefy komfortu i przewrócenie mojego życia do góry nogami.

Ta historia być może zainspiruje Cię do zmian! Historia zainspirowana prawdziwym życiem!

Tekst: Magdalena Vagabonda

Skomentuj

